Τετάρτη 17 Μαρτίου 2010

200.000 Km: Δεν είναι αυτοκίνητο, είναι Golf!


Μάιος 2000. Μέτα από 6 μήνες αναμονής παραλαμβάνουμε το νέο μας αυτοκίνητο υστερα από 21 χρόνια (ενα θρυλικό Αουντι 80 το όποιο παροπλίστηκε το 2005 έπειτα από δολιοφθορά κάποιου που το τρακαρε απο πίσω ). 200000 χιλιόμετρα και σχεδόν 10 χρόνια μετά έφτασε η στιγμή του απολογισμού και της εύφημου μνείας.
Δεν είναι ένα αυτοκίνητο που δεν μας απασχόλησε καθόλου,αλλά δεν μας ταλαιπώρησε κιόλας. 2 γρύλοι παραθύρων, ένας ιμάντας δυναμό, μια ανακατασκευή δυναμό και 2 θερμοστάτες ήταν οι μόνες βλάβες που παρουσίασε το γκολφακι. Αξιζει να σημειωθεί οτι παρολες τις βλάβες το αυτοκίνητο δεν ακινητοποιήθηκε πότε εκτός απο την περίπτωση του ιμάντα δυναμό που κρίνεται και αυτή δικαιολογημένη ένεκα παρουσίας μαύρης γάτας στο αμάξι ονόματι Μαυρουδής Ελευθερίου (ο αδίστακτος αυτός τύπος μόλις παρουσιάστηκε το πρόβλημα λίγο έξω από το Μακροχωρι εγκατέλειψε το αμάξι παίρνοντας τις κόλλες Α4 με τις πρόχειρες σημειώσεις μαθηματικών και τράβηξε προς τα δέντρα..).
Το αυτοκίνητο εχει περάσει πολλά. Πέρα απο το γεγονός ότι μεταφέρει το σεσημασμένο δέρας της υπάρξεως μου τόσα χρόνια, εχει ταξιδέψει σε όλη την επικράτεια, εχει κάνει μετακομίσεις και τώρα τελευταία κάνει και το ταξί!!
Γκολφιά μου να μου ζήσεις και να τα εκατομμυριασεις!!!



12 σχόλια:

sikad είπε...

Χρόνια πολλά Golfιά. Να γράψεις ομαλά πολλά ακόμα χιλιόμετρα και να προσπαθήσεις να ευτυχήσεις μεταφέροντας το αχάριστο αφεντικό σου! Ως συνεπιβάτης, συνοδηγός και ενίοτε και οδηγός της Golfιάς έχω να σημειώσω/ρωτήσω τα εξής:
α) Γιατί η golfιά είναι γένους θηλυκού; Τι είδους σχέση έχει αναπτύξει ο Κος Ιωάννης Αποστολόπουλος με αυτό το αυτοκίνητο; Δεν αφήνω αιχμές...ερωτήματα να πλανώνται αφήνω...
2)Προς αποκατάσταση της αλήθειας: η Golfιά ακινητοποίηθηκε 2 φορές.
Η 1η ήταν η αναφερόμενη από τον Κο Αποστολόπουλο όπου ο υποφαινόμενος όχι απλά δεν έδρασε αδίστακτα, αλλά αξιοποίησε το γραφικό φυσικό περιβάλλον και τον καθαρό αέρα του Μακροχωρίου, άδραξε σημειώσεις και λευκές κόλες και επιδόθηκε στην επιστημονική έρευνα, κάτω από ένα δέντρο (που θα αποδειχθεί ιστορικό από τον ερευνητή του μέλλοντος) ως άλλος Νεύτων. Σε ευχαριστώ Golfιά. Τότε γεννήθηκαν κάποιες από τις σημαντικότερες επιστημονικές μου ιδέες.
Η 2η περίπτωση ακινητοποίησης που επιμελώς συγκαλύπτει ο ιδιοκτήτης-αφεντικό-εραστής της Golfιάς συνέβη κάπου στον Όλυμπο λίγο πιο κάτω από την κορυφή του Μύτικα, σε ένα ασύλληπτα άγριο τοπίο...ήταν μια πανσέληνη νύχτα, ήταν λύκοι, ήταν αρκούδες, ήταν ο φόβος του αγνώστου που σε κυρίευε. Και πάλι σε ευχαριστώ Gofιά...δεν γνώριζα αυτήν την πλευρά του Ολύμπου.
Αργότερα αποκαλύφθηκε ότι και οι δύο περιπτώσεις ακινητοποίησης ήταν προσχεδιασμένες. Δεν ήταν ο υποφαινόμενος η "μαύρη γάτα". Η 1η συνέβη για να εγκαταλειφθώ στην ερημιά γιατί ο Κος Αποστολόπουλος δε γουσταρε την παρέα μου. Η 2η είχε απώτερο, σκοτεινό στόχο: να εγκαταληφθώ στις άγριες κορυφές του Ολύμπου όπου η επιβίωση μου θα ήταν καθαρά θέμα τύχης. Θα ήταν ένα "άτυχο γεγονός" που θα άφηνε ελεύθερο το δρόμο στον Κο Αποστολόπουλο προς το βραβείο Φιλτς. Κε Αποστολόπουλε δεχτείτε επιτέλους τον ανταγωνισμό. Πολεμείστε με θεμιτά μέσα...με τις ιδέες σας.
Νομίζω ότι κατέστησα σαφές ότι Golfιά έχει περάσει πολλά από το αχάριστο αφεντικό της και καμιά ακινητοποίηση της δεν οφειλόταν σε κακοτεχνία, αφύσικη φθορά ή ελαττωματικό ανταλλακτικό. Η Golfιά ήταν πάντα πέρα για πέρα αξιόπιστη. Ο ιδιοκτήτης της όμως...

+poulia είπε...

Γκολφιά εγκατέλειψε και τρίτη φορά, για λόγο που αναδεικνύουν 2 από τις 3 φωτό που παραθέτεις!
Για ψάξτε το λίγο!

Χρόνια πολλά κονσερβοκούτι!

Evripidis Themelis είπε...

Κατά αρχήν χρόνια πολλά στην Golfia...αν και με τον Αποστολό δεν βλέπω να είναι και πάρα πολλά ακόμα...Παρόλα αυτά έχω να επισημάνω στον κάτοχο της Golfias κ. Ιωάννη Αποστολόπουλο πως υπήρχε και μία τρίτη...ναι καλά διαβάζετε μία τρίτη ακινητοποίηση του Golf μια ωραία μέρα που ξεκίνησαν κάτι κουρασμένα παλικάρια (silver, +πουλιά, καρ, κακός) να πάνε για κάμπινγκ!!!!!Το αποτέλεσμα ήταν να καλέσουν οδική και να μεταφερθεί το αυτοκίνητο (φορτωμένο στην οδική βοήθεια) σε εμένα στο σπίτι που είχα τότε στην Καλαμαριά!!!!!!!! Αυτή είναι όλη η αλήθεια!!!!!Κατά τα άλλα μια χαρά αυτοκίνητο είναι, αλλά δεν είναι και το τιμημένο και θρυλικό πλέον κινούμενο στην σφαίρα της φαντασίας κάθε σωστά μεγαλωμένου οδηγού-τρένου....MICRA του SOKOLA!!!!!Χρόνια πολλά Golfia και καλό κουράγια, να τρέχεις να έχεις καλά χειρόφρενα και να αντέχεις τον Αποστολό!!!!!!!!!!!!!!!

sikad είπε...

Κε Αποστολόπουλε...όνειδος. Κάθε ένας που θα σχολιάζει την ανάρτηση σας θα αποκαλύπτει μια επιπλέον φορά που η Golfιά ακινητοποιήθηκε. Στο πλαίσιο της ... "διαφάνειας παντού" που πρεσβεύει ο γιωργάκης απαιτώ να ξεσκεπάσετε τη συνωμοσία και να μας αποκαλύψετε πόσες φορές ακινητοποιήθηκε πραγματικά η Golfιά. Και επίσης γιατί κάποιοι εργάζονται το καλοκαίρι και κάποιοι όχι. Ποιος κρύβεται πίσω από τη συνωμοσία ετούτη. Απαντήστε κε Αποστολόπουλε. Γιατί σιωπείτε;;;

apostolo είπε...

@κε Ελευθεριου σπαω τη σιωπη μου και λεγω πως η Γκολφια ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ οσες φορες ειπα στο αρχικό ποστ μου.Ντροπη και ονειδος πρεπει να νιωθουν αυτοι που παίρνουν τα χαρτια κτέο χωρις καν την φυσικη παρουσια των αμαξιων τους στα ιδιωτικα κτέο (μεριδιο ευθυνης εχουν βέβαια και οι διευθυντές αυτων των κτεο ακομα και οι γραμματεις τους).

@κε Θεμελή αληθεια είναι οτι παραλάβατε το αυτοκινητο στην Καλαμαρια αλλα οχι γιατι ειχε ακινητοποιηθει αλλα για αλλους σημαντικους λόγους που δεν μπορω να αποκαλύψω...
@+πουλια το ότι δεν ειναι σε λειτουργια το αμαξι την ωρα της φωτογραφισης εγινε για λόγους τεχνικούς.

Και στην τελική παλικάρια μη μου την πολυμπαίνετε για την Γκολφιά μου γιατι αμα λαχει σας πάει και μια κόντρα, απο στάση ή καιρολλαριστές.βαζω στοιχημα οτι ολους θα σας αφησει κ τρεις κολώνες πισω...

Υ.Γ ΠΑΟΚ ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ
ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ
ΣΤΗ ΜΠΛΕ ΜΟΥ ΤΗΝ ΓΚΟΛΦΙΑ.

+poulia είπε...

Παλικάρι, όταν η γκολφιά έμεινε στη Θέρμη, η βελόνα της βενζίνης ήταν στην θέση που φαίνεται στις φωτογραφίες. Μετά από μέρες Σάκης και Κατόγλου κάνανε τα κουμάντα τους...

apostolo είπε...

@+πουλια ετσι παλικαρι αποατεστησες την αληθεια αποκαλύπτωντας ότι η Γκολφια αφεθηκε στη Θερμη ενεκα απεργιας Βενζινοπωλων και ενω ειχε βενζινη μεσα της για λιγα χλμ ακόμη...
Τι εγινε κύριε Ελευθεριου, σιωπη;;;

apostolo είπε...

Και για να μην αφησω κανενα ερωτημα να πλανάται θα απαντησω και στο σοκολα.Παλικαρι αν δεν κανω λαθος μολις σου ηρθε το αμαξι με την εξπρες εσυ πηρες τα κλειδια το εβαλες μπρος κ το παρκαρες!Οταν δε γυρισα απο τις διακοπες μου μου εδωσες τα κλειδια το εβαλα μπρος κ εφυγα!!!!Αυτα περι ακινητοποιησης...
Η αληθεια ελαμψε και εκφραζεται αυτουσια απο το πρωτο μου ποστ κιώλας..

ja είπε...

Ένα μόνο θα πω και θα επανέλθω δριμύτερος εν καιρω...

Αποστολό το "κιώλας" γράφεται με ο (όμικρον), το γράμμα στο ελληνικό αλφάβητο πριν το π (πι) και μετά το ξ (ξι). Υγειένεται!

Χαιρετίσματα σε όλα τα τιμημένα παλικάρια...

apostolo είπε...

Χρόνια πολλά παλικάρι αριστειδου!!! Συγχαρητήρια κ για διορισμό. Εν έχω μάθημα σήμερα καθώς τα παιδιά δεν ήρθαν στην ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ διδασκαλία. Πες κανά νέο καθώς( για να είμεθα εντός θέματος) και τις εντυπώσεις σου από το golf ( οδηγός κάποτε του αμαξιου γαρ)

+poulia είπε...

Παλικάρι, θα βάλουμε υγραέριο στα τρένα μας?

apostolo είπε...

Δειξε μου τον τροπο κ ειμαι μεσα.